Umožňujeme přístup do služby DOMY ONLINE. Každoročně vyhotovujeme výroční zprávu pro každého vlastníka.
Informační systém „Domy-online“ je určen pro komunikaci mezi správcem na jedné straně a majiteli objektů a uživateli prostor na straně druhé. Správce exportuje základní data ze správcovského software na internetový server a tato data jsou pak přístupna v několika úrovních:
má přístup ke všem datům, může posílat „vzkazy a oznámení“ majitelům a uživatelům bytů (nebytů) a navíc může pro jednotlivé objekty (majitele) umístit libovolný dokument (poplachové směrnice, havarijní řád, mandátní smlouvu, výběrová řízení, výsledky hospodaření atd.).
má přístup k datům „svých objektů“, má přehled o pohledávkách a kontech uživatelů prostor, pasportech, odečtech, počtech osob a podobně. Navíc může pro ostatní vkládat dokumenty týkající se domů (domovní řád, zápisy ze schůzí SVJ , plánované opravy, apod.).
má přístup jen k datům „svých objektů“, má přehled o pohledávkách, kontě (přehledu předpisů a plateb), aktuálním předpisu plateb, pasportech, odečtech, počtech osob a podobně. Má k dispozici dokumenty od správce a majitele a navíc může zadat autorizovaný požadavek na opravu v domě, opravu v bytě, nahlásit změnu počtu osob, požádat o úpravu záloh a podobně.
Staráme se o technický stav Vaší nemovitosti včetně revizí, oprav a zajišťování havarijních služeb.
Umožňujeme přístup do služby DOMY ONLINE. Každoročně vyhotovujeme výroční zprávu pro každého vlastníka.